fbpx

נקודות שחשוב לדעת בטרם בוחרים מסלול בסיעוד

כתבה מומלצת - פורטל לימודי הסיעוד של ישראל

בשיתוף הקריה האקדמית אונו

אל תתנו לשמו של מקום להשפיע על בחירתכם, חשוב מאוד שתבדקו לפני הכל את איכות  המרצים, ההתנסות המעשית שאתם מקבלים, הידע ושיתופי הפעולה שאתם יוצרים וכמובן לא פחות חשוב שתבחרו מוסד מוכר.

מה הדבר הכי חשוב בבחירת מוסד ללימודי סיעוד

הדבר החשוב ביותר לדעתנו הוא איכות המרצים. חשוב לוודא שהמוסד האקדמי שאתם מעוניינים ללמוד בו מעסיק את המרצים הטובים ביותר, אשר מסוגלים להעניק לכם את הידע והכלים הנדרשים בתחום הסיעוד. כמו כן, חשוב שהמרצים יגיעו מהשטח – בין אם הם אחים ואחיות בבתי חולים, מרפאות, מוסדות ומרכזיים רפואיים בישראל, או משולבים בקהילה. צוות מרצים שמגיע מהשטח ידע להכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעולם התעסוקה בתחום. כמו כן, חשוב שהמרצים ידעו להעביר לכם את המידע באופן חווייתי ומקצועי, וכן שתוכלו לבצע התנסויות קליניות בשלהי הלימודים. ההתנסויות הקליניות מדמות את הפעילות היומיומית שלכם מיד לאחר קבלת התואר, ולכן חשוב שהן יבוצעו במגוון תחומים: מיילדות, טיפול רפואי ראשוני, מצבי חירום ועוד.
הקריה האקדמית אונו מעמידה לרשות הסטודנטים סגל אקדמי מקצועי ומיומן המגיע מהשטח.

המרצות המלמדות בתואר ובהסבת אקדמאים לסיעוד הן אחיות במקצוען, המשולבות במגוון תפקידים במרכזי בריאות בישראל. כמו כן, בקריה האקדמית אונו קיים מרכז הכשרה מתקדם להתנסויות קליניות ובו מכשור מקצועי וחדיש, וכך הסטודנטים יכולים לבצע סימולציות לדימוי במצבי חירום וטיפול כבר במהלך השנה הראשונה ללימודים, בהנחיית המרצים הטובים בישראל.

איזה מוסד כדאי להעדיף בבחירת מוסד לימודים לסיעוד


חשוב לנו לציין שכלל המוסדות בארץ טובים, אך לא כל המוסדות מעמידים לרשות הסטודנטים מרצים המגיעים מהשטח מעולם התעסוקה בסיעוד. האקדמית אונו שמה דגש על בחירת המרצים ומוודאת מצד אחד שהם אנשי אקדמיה איכותיים, ומצד שני שהם מגיעים מהשטח המעשי, שכן בסופו של דבר הם צריכים להכין אתכם לעולם התעסוקה. לכן, לפני שאתם בוחרים מקום לימודים חשוב לבחון ולראות איזה מקום ייתן לכם חווית לימודים מהנה אך גם מקצועית, כולל התנסויות קליניות, וכן יעניק לכם יחס אישי.

לעיתים יש לנו נטייה להעדיף מוסדות בעלי ותק רב בתחום הסיעוד, אך למעשה ההפך הוא הנכון. דווקא המקומות שקיבלו הכרה לאחרונה, עקב ביקוש רב וצורך גובר באחים ואחיות במרכזים רפואיים וכן בקהילה בישראל – ידעו להכין אתכם לעולם התעסוקה הנוכחי והמשתנה, מתוך ידיעה מה קורה בו כעת. במוסדות אלה גם הציוד שאתם משתמשים בו בהתנסויות הקליניות – אם אכן המוסד האקדמי מכין אתכם לעולם התעסוקה באמצעות התנסויות קליניות – יהיה חדיש, טכנולוגי ומתקדם.


לסיכום, חשוב לוודא שהמקום שאתם הולכים ללמוד בו סיעוד יהיה מוסד אקדמי מוכר ומוביל בישראל, ושיהיו בו המרצים הטובים ביותר – אקדמאים אך כאלה שמגיעים מהשטח, וכאלה שיוכלו לחבר את הלימודים לעולם המעשה. יש גם חשיבות רבה לכך שבמוסד האקדמי שבו תלמדו יכינו אתכם לעולם התעסוקה כבר במהלך הלימודים, באמצעות ההתנסויות הקליניות שיכינו אתכם למפגש האמיתי עם המטופלים. כמו כן חשובה מאוד סביבת הלימודים וחוויית הלימודים.



Check list and green marker

אילו מוסדות אקדמיים מוכרים קיבלו לאחרונה הכרה

הקריה האקדמית אונו, המכללה הגדולה בישראל עם המרצים הטובים בישראל, מעמידה לרשות הסטודנטים לתואר ראשון בסיעוד, ולמי שעושים הסבה אקדמית לתחום הסיעוד, מרכז הכשרה מתקדם לסימולציות ומגוון רחב של התנסויות קליניות במרכזי הבריאות המובילים בישראל. תוכנית הלימודים באונו מקנה לתלמידים מיומנויות טיפול גבוהות וידע רב, מאת סגל מרצים מהמובילים בתחום.

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה:
כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

מעוניינים לקבל פרטים על לימודי סיעוד?

השאירו פרטים כאן ונציגי הייעוץ והרישום יחזרו אליכם עם כל הפרטים והטבה - מקסימום, תירשמו!

סיעוד מעניין גם אותך?

צוות המומחים שלנו בשילוב נציגי הרישום המומחים מהקריה האקדמית אונו ישמחו לסייע לך לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי לימודי סיעוד ולסייע לך עם כל הפרטים החשובים ביותר - כדי לא לבזבז לך אפילו רגע.

למידע נוסף השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם במהירות

אל תדאגו, אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם או להציק

דילוג לתוכן