fbpx

לימודי אחיות לאמהות

כתבה מומלצת - פורטל לימודי הסיעוד של ישראל

בשיתוף הקריה האקדמית אונו

מטבע הדברים, אמהות מתמודדות עם אינספור קשיים ואתגרים, כאשר אחד מהקשיים המרכזיים זו העובדה שהזמן שלהן מוגבל. הן לא באמת יכולות להיות חופשיות במהלך כל היום, ופעמים רבות זה מה שמונע מהן ללמוד ולהגשים את החלום לגבי תעסוקה בתחום כזה או אחר. אם גם אתן מרגישות כך, כדאי שתדעו שאתן כבר לא חייבות לוותר על מה שחשוב לכן. אם מה שבאמת רציתן היה לטפל באחרים ולהשתלב במערך הרפואה בארץ, כדאי לדעת שקיימים היום לימודי אחיות לאמהות. לימודי אחיות מסלול אמהות זו הדרך הכי טובה שיש להבטיח שאתן עומדות להגשים את החלום ולהיות אחיות מוסמכות עם עבודה קבועה. בנוסף, אפילו אם אתן כבר מתפקדות היום כאחיות במסגרת כזו או אחרת ורוצות להשלים את השכלתן לתואר ראשון בסיעוד, דעו שזה אפשרי. עם לימודי אחיות לאמהות תוכלו לשלב את כל המשימות האלה מבלי לפגוע במשימה החשובה ביותר: להיות אימהות טובות ומשקיעניות. 

מה באמת לומדים? 

לימודי אחיות מסלול אמהות מציע לימודים מעמיקים ביותר שלרוב יתקיימו בשעות נוחות. בנוסף, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים הגמישות היא עוד יותר גדולה, שכן לימודי אחיות לאמהות זה מסלול שמציע לעיתים גם למידה מרחוק. מבחינת נושאי הלימודי ניתן לראות שמדובר על תחומים כמו: 

  • קורסים קליניים שונים 
  • קורסים במדעי החברה 
  • קורסים במדעי החיים
  • קורסים במדעי הסיעוד 

מה שכן רצוי שתיקחו לתשומת לבכן אם אתן חושבות על לימודי אחיות לאמהות, זו השאלה עד כמה הלימודים שלכן יהיו מעשיים. בסופו של דבר, אתן הרי רוצות ללמוד כדי להיות מסוגלות להגיש עזרה לחולים. לכן זה לא באמת מספיק ללמוד את הדברים בצורה עיונית ובהחלט כדאי לבחור במסלול לימודים שמתאים לאימהות וכולל גם שיעורים כמה שיותר מעשיים. חשוב, כמובן, גם לברר מהם תנאי הקבלה למוסד הלימודים שאליו חשבתן לפנות. האם אתן חייבות להגיע עם ממוצע ציונים גבוה של בגרויות? והאם יש ציון סף של בחינת הפסיכומטרי? כדאי לדעת שיש היום אפשרות גם ללמוד לימודי אחיות לאמהות ללא פסיכומטרי, אם כי במקרה כזה לרוב תצטרכו לעשות מכינה מראש. 

האם אתן צפויות למצוא עבודה אחרי הלימודים? 

כל אימא שמשקיעה מהזמן ומהאנרגיה שלה בלימודים עושה זאת, בסופו של דבר, כי למצוא עבודה. למעשה, זו עוד סיבה נהדרת שבגללה לימודי אחיות לאמהות זו בחירה טובה, שכן אחרי הלימודים האלה ועם קבלת תעודת ההסמכה, תוכלו להשתלב בלא מעט מקומות עבודה. יש אפשרות לעבוד בבתי החולים הציבוריים, על כל המחלקות המגוונות שבהן, אך יש גם אופציה לעבוד בתחום הרפואה הפרטית. מקצוע האחיות הוא מקצוע שתמיד יש בו ביקוש, ולכן, אם אתן חושבות לסלול לעצמכן קריירה עם פרנסה מובטחת, להיות אחיות זו הדרך הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה. 

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה:
כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

מעוניינים לקבל פרטים על לימודי סיעוד?

השאירו פרטים כאן ונציגי הייעוץ והרישום יחזרו אליכם עם כל הפרטים והטבה - מקסימום, תירשמו!

סיעוד מעניין גם אותך?

צוות המומחים שלנו בשילוב נציגי הרישום המומחים מהקריה האקדמית אונו ישמחו לסייע לך לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי לימודי סיעוד ולסייע לך עם כל הפרטים החשובים ביותר - כדי לא לבזבז לך אפילו רגע.

למידע נוסף השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם במהירות

אל תדאגו, אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם או להציק

דילוג לתוכן