fbpx

לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי

כתבה מומלצת - פורטל לימודי הסיעוד של ישראל

בשיתוף הקריה האקדמית אונו

מבין מגוון רחב של מקצועות שתוכלו ללמוד, אין ספק שלימודי סיעוד יכולים להיות מעניינים ומספקים ביותר. לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי לתואר ראשון כוללים בתוכם לא מעט לימודים תיאורטיים ועיוניים מתחום הסיעוד על רבדיו השונים לצד קורסים מעשיים. בנוסף, לימודי אחיות ללא פסיכומטרי כוללים גם הכנה מקצועית ביותר לבחינות הרישוי שבסופם, מי שיעבור את הבחינות בהצלחה, יקבל תעודת אח או אחות מוסמך. מבחינת משך הלימודים, כאשר מדברים על לימודי אחיות בלי פסיכומטרי, צריך להבין שמדובר על לימודים שנמשכים 4 שנים וכמובן שבסופם אפשר לעשות עוד הכשרות מקצועיות והתמחויות שונות. לימודי אחיות ללא פסיכומטרי שכוללים תואר בסיעוד מיועדים למי שאינו מגיע עם הכשרה מוקדמת. יחד עם זאת, כדאי לדעת שבמקרה של לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי יש אפשרות לבחור גם במסלול הסבה לאקדמאים לתואר ראשון בסיעוד. 

האם באמת אפשר לעשות תואר ראשון בסיעוד בלי פסיכומטרי? 

האפשרות לעשות לימודי אחיות ללא בגרות וללא פסיכומטרי מעניינת רבים. חשוב להבין שהאפשרות הזאת קיימת, אך כאשר אתם נרשמים ללימודים כאלה, עליכם לבדוק את כל תנאי הקבלה. כלומר, לא פעם אומנם תהיה קיימת האפשרות במוסדות הלימוד השונים ללמוד אחות מוסכמת ללא פסיכומטרי, אך יהיה צורך לעשות מכינה. לכן חשוב מאוד לרדת לעומק הפרטים ולראות שאתם מבינים מה עליכם לעשות. נקודת ההנחה היא שהעבודה במקצועות הסיעוד דורשת לא מעט תכונות שאינן באות לידי ביטוי בבחינה הפסיכומטרית. למשל: הרגישות והיכולת להביע אמפטיה כלפי המטופל ומשפחתו. לכן ברור מדוע קיימים גם לימודי אחות מוסמכת ללא פסיכומטרי ובהחלט רצוי לבדוק זאת לעומק. 

מה כולל סילבוס הלימודים? 

חשוב להבין שגם כאשר מדברים על לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי יש לבדוק את סילבוס תכנית הלימודים שאליה אתם נרשמים. מעבר לכך שיתכן שתצטרכו לעשות מכינה מקדימה ללימודים, יש לבדוק גם את התכנית ולראות שהתכנים אכן מעניינים ומושכים אתכם. ברוב המקרים לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי יכללו מגוון רחב של קורסים בתחומים כמו: סיעוד, קליני, מדעי החיים ומדעי החברה. בין יתר הקורסים שנלמדים במסגרת לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי ניתן לראות דגש שמושם על קורסים כגון: 

  • טיפול תרופתי, מנהיגות בסיעוד, תקשורת עם מטופלים. 
  • פתולוגיה, כימיה, ביוכימיה, פרמקולוגיה. 
  • פסיכולוגיה, שיטות מחקר, סוציולוגיה. 
  • אומדן פיזיקאלי, בריאות הנפש, כירורגיה, רפואת האישה ומיילדת. 

חשוב לקחת בחשבון שתכנית הלימודים כן יכולה להשתנות ברמה מסוימת בין המקומות השונים שבהם תוכלו ללמוד לימודי סיעוד ללא פסיכומטרי. לכן רצוי לבדוק את העניין לעומק כדי להבטיח שאתם בוחרים את מוסד הלימודים המתאים לכם. עם תום הלימודים ועם קבלת תעודת ההסמכה שלכם כאח או אחות תוכלו להשתלב במגוון רחב של עבודות. הקהילה הציבורית וגם הפרטית תהיינה פתוחות בפניכם ולכן בהחלט ניתן לומר שלימודים כאלה יובילו אתכם לקריירה בתחום שתמיד יש ויהיה בו ביקוש. 

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה:
כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

מעוניינים לקבל פרטים על לימודי סיעוד?

השאירו פרטים כאן ונציגי הייעוץ והרישום יחזרו אליכם עם כל הפרטים והטבה - מקסימום, תירשמו!

סיעוד מעניין גם אותך?

צוות המומחים שלנו בשילוב נציגי הרישום המומחים מהקריה האקדמית אונו ישמחו לסייע לך לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי לימודי סיעוד ולסייע לך עם כל הפרטים החשובים ביותר - כדי לא לבזבז לך אפילו רגע.

למידע נוסף השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם במהירות

אל תדאגו, אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם או להציק

דילוג לתוכן