fbpx

לימודי אחות מיילדת

כתבה מומלצת - פורטל לימודי הסיעוד של ישראל

בשיתוף הקריה האקדמית אונו

מאז שאת זוכרת את עצמך רצית להיות מיילדת? להיות נוכחת ברגע הכי גדול בחיים, הרגע שבו מגיעים חיים חדשים לעולם? אם כך, ברור מדוע לימודי אחות מיילדת הם בשבילך. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעי שאם היה לך לרגע נדמה שאת בוחרת במסלול פשוט ומהיר, בפועל זה לא כך. בפועל, לימודי אחות מיילדת כוללים למעשה לימודי סיעוד לתואר ראשון והם נמשכים כארבע שנים. בהמשך תצטרכי לעבור קורס הכשרה של אחיות מיילדות, תצטרכי לעבור קורסי העשרה וגם לצבור ניסיון רב כדי שבסופו של דבר תהיה אחות מיילדת ותגשימי את החלום. אומנם. לימודי אחיות מיילדות זה מסלול ארוך, אך מנגד, מדובר על מקצוע עם סיפוק אדיר. יש כמה סיבות טובות שבגללן כדאי להיות אחות מיילדת, כמו לדוגמה, העובדה שאם זה החלום שלך, למה שלא תעשי הכול כדי להגשים אותו? בנוסף, אחרי לימודי אחות מיילדת תוכלי להיות בטוחה שתמיד תהיה לך פרנסה, כי אם יש משהו שלא משתנה בחיים, זה האופן שבו ילדים מגיעים לעולם. מדובר על מקצוע עם פרנסה טובה, קבועה ובשפע, כך שגם מהבחינה הכלכלית זו יכולה להיות בחירה נכונה. 

מה כוללים לימודי אחות מיילדת? 

אחות מיילדת לימודים, כאמור, זה תחום שלומדים בו על אינספור נושאים. מצד אחד, קיים התואר הראשון בסיעוד שכולל מגוון רחב של נושאים כמו קורסים במדעי החברה והחיים, קורסים במעדי הסיעוד וקורסים קליניים שונים. מצד שני, כאשר מדברים על לימודי אחות מיילדת כמובן שמדברים על ירידה לפרטים בכל מה שקשור ללידה עצמה. לכן ניתן לראות במסגרת לימודי אחות מיילדת תלמדי נושאים כמו: 

  • מצבי חירום אפשריים לאם ולעובר במהלך הלידה 
  • אמבריולוגיה 
  • בריאות האישה 
  • מנחי לידה 
  • פתולוגיות היריון ולידה 
  • מעקב היריון על רבדיו השונים 
  • הנחיה של קורסי הכנסה ללידה ועוד 

מבחינת הקבלה שלך ללימודים בתחום הזה, מדובר על אותם תנאי קבלה ללימודי סיעוד. ברוב המקומות ידרשו ממך להגיע עם תעודת בגרות עם ממוצע מסוים לצד בחינת פסיכומטרי עם ציון סף. יחד עם זאת, מובן שהדברים משתנים בין מוסדות הלימודים השונים ולכן חשוב לברר את העניין בצורה פרטנית. 

מה תעשי עם סיום הלימודים? 

אחרי לימודי אחות מיילדת תוכלי להשתלב במגוון עבודות שונות שכולן קשורות כמובן ללידה. תוכלי, מצד אחד, להנחות קורסי הכנה ללידה, אך מצד שני, תוכלי ללוות את היולדת בחדר הלידה עצמו. במסגרת עבודתך כאחות מיילדת תוכלי ללוות נשים גם לכל אורך שלבי ההיריון, בין אם זה כולל את הבדיקות הנדרשות בהיריון ובין אם זה כולל גם הטיפול הראשוני בתינוק אחרי הלידה. אין ספק שאחרי לימודי אחות מיילדת העבודות שתוכלי להשתלב בהן מגוונות, מרתקות ומספקות ביותר, כך שאם התחום הזה בוער בך, כדאי שתירשמי ללימודים האלו עוד היום.

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה:
כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

מעוניינים לקבל פרטים על לימודי סיעוד?

השאירו פרטים כאן ונציגי הייעוץ והרישום יחזרו אליכם עם כל הפרטים והטבה - מקסימום, תירשמו!

סיעוד מעניין גם אותך?

צוות המומחים שלנו בשילוב נציגי הרישום המומחים מהקריה האקדמית אונו ישמחו לסייע לך לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי לימודי סיעוד ולסייע לך עם כל הפרטים החשובים ביותר - כדי לא לבזבז לך אפילו רגע.

למידע נוסף השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם במהירות

אל תדאגו, אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם או להציק

דילוג לתוכן