fbpx

איזה מוסד כדאי להעדיף בבחירת מוסד אקדמי ללימודי סיעוד?

כתבה מומלצת - פורטל לימודי הסיעוד של ישראל

בשיתוף הקריה האקדמית אונו

חשוב לציין, כי כלל המוסדות בארץ טובים, אולם לא כל המוסדות מעמידים לרשות הסטודנטים מרצים המגיעים מהשטח מעולם התעסוקה בסיעוד. הקריה האקדמית אונו שמה דגש על בחירת מרצים שיהיו אנשי אקדמיה מובילים, ובמקביל יהיו בעלי ניסיון מעשי רב. לכן, לפני שאתם בוחרים מוסד אקדמי, חשוב לבחון את כל הפרמטרים ובראשם חוויית לימודים מהנה אך גם מקצועית, כולל התנסויות קליניות ויחס אישי. מצד המרצים.

לעתים, יש נטייה להעדיף מוסדות בעלי ותק רב בתחום הסיעוד, אך למעשה ההיפך הוא הנכון. דווקא המקומות שקיבלו הכרה לאחרונה, עקב ביקוש רב וצורך גובר באחים ובאחיות במרכזים רפואיים וכן בקהילה בישראל – יידעו להכין אתכם טוב יותר לעולם התעסוקה הדינמי, מתוך היכרות קרובה עם תנאי השטח העדכניים ביותר. במוסדות אלה, הציוד שאתם משתמשים בו בהתנסויות הקליניות – אם אכן המוסד האקדמי מכין אתכם לעולם התעסוקה באמצעות התנסויות קליניות – יהיה חדיש, טכנולוגי ומתקדם.


לסיכום, חשוב לוודא שהמקום שבכוונתכם ללמוד בו סיעוד יהיה מוסד אקדמי מוכר ומוביל בישראל, ושיהיו בו המרצים הטובים ביותר – אקדמאים אך כאלה שמגיעים מהשטח, וכאלה שיוכלו לחבר את הלימודים לעולם הפרקטיקה. ישנה גם חשיבות רבה ליכולת של המוסד האקדמי להכשיר את הסטודנטים לעולם התעסוקה כבר במהלך הלימודים.

אהבתם את הכתבה? שתפו אותה:
כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

מעוניינים לקבל פרטים על לימודי סיעוד?

השאירו פרטים כאן ונציגי הייעוץ והרישום יחזרו אליכם עם כל הפרטים והטבה - מקסימום, תירשמו!

סיעוד מעניין גם אותך?

צוות המומחים שלנו בשילוב נציגי הרישום המומחים מהקריה האקדמית אונו ישמחו לסייע לך לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי לימודי סיעוד ולסייע לך עם כל הפרטים החשובים ביותר - כדי לא לבזבז לך אפילו רגע.

למידע נוסף השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם במהירות

אל תדאגו, אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם או להציק

דילוג לתוכן